Bouwformatie weer aan kop tijdens de Week van de Bouw 2015
Bouwnieuws | Door de redactie
Geplaatst: 10-12-2014
Tijdens de Week van de Bouw 9 t/m 13 februari 2015 in de Jaarbeurs Utrecht brengt Bouwformatie het Handboek ’BouwdetailWijzer EPC 0,4‘ uit.
De introductie en verspreiding van het handboek valt samen met de Week van de Bouw 2015 omdat wij rondom dit evenement extra publiciteit kunnen genereren. Bouwformatie is eind 2014 gestart met een reclame/multimedia campagne met advertenties, publicaties nieuwsbrieven online-marketing en persberichten. Bezoekers aan de Week van de Bouw worden uitgenodigd om het Handboek gratis te komen ophalen op de stand van Bouwformatie. Wij verwachten tijdens de beursweek ruim 8.000 boeken uit te delen.
Vooraanmeldingen Bouwformatie ligt inmiddels weer aan kop, op dit moment hebben zich al meer dan 1.000* (van in totaal 2.900) bezoekers aangemeld op de site van Bouwformatie om het Handboek te komen ophalen. Net als op voorgaande edities belooft Bouwformatie weer de grote trekker te worden van de Beurs. (*officiële registratie Jaarbeurs)
Doelgroep De bezoekers aan de stand van Bouwformatie zijn uw toekomstige klanten. Wij kennen deze mensen: in welke sector werken ze, wat is hun functie en wat zijn hun interessegebieden. Wij weten of ze beslissingsbevoegd zijn en of ze investeringsplannen hebben. Uw toekomstige klanten halen bij ons het handboek BouwdetailWijzer EPC 0,4 op. Er is geen enkel ander moment waarop wij in zo’n korte tijd zoveel potentiele klanten van u spreken. Doe er uw voordeel mee en zorg dat u in beeld komt tijdens de Week van de Bouw!
Statistieken Jaarbeurs Uit de voorlopige registratiecijfers van de Jaarbeurs blijkt dat 15 procent van de bezoekers aan de stand van Bouwformatie bestaat uit aannemers, 23 procent uit architectenbureaus en 20 procent uit ontwerp-/ingenieurs- en adviesbureaus. De belangrijkste aandachtsgebieden van de bezoekers zijn daarbij: renovatie en transformatie (45 procent), duurzaam en energiezuinig (59 procent).
Klik hier voor de voorlopige statistieken van de Jaarbeurs
Communiceren met uw doelgroep voor, tijdens en na de Week van de Bouw?
Klik hier voor meer informatie over ons multimediale communicatiepakket of mail naar jotto@bouwformatie.nl
Overig Bouwnieuws
|