Handel is vriendelijk maar weinig trendsettend
Javascript is uitgeschakeld

Handel is vriendelijk maar weinig trendsettend

Geplaatst: 30-08-2011
‘Vriendelijk’ en ‘kwaliteit’ zijn de merkassociaties die aannemers B&U en klusbedrijven gemiddeld het meest van toepassing vinden op de Nederlandse handel. ‘Trendzettend’ is de merkassociatie die de aannemer B&U het minst vaak bij de professionele handel heeft. De imagoscore op dit aspect is slechts 51 procent. Dit blijkt uit onderzoek van BouwKennis.Aan aannemers B&U (met minder dan 10 fte) en klusbedrijven is gevraagd in welke mate bepaalde aspecten van toepassing zijn op de voor hen bekende bouwmaterialenhandelaren. De volgende aspecten zijn hierbij onderzocht: kwaliteit, goedkoop, meedenkend, trendsettend, duurzaam, vriendelijk en professioneel. Zowel onder aannemers B&U en klusbedrijven zijn ‘vriendelijk’ en ‘kwaliteit’ de merkassociaties die het meest van toepassing zijn de op Nederlandse handel. Aannemers B&U noemen beide aspecten net iets vaker dan klusbedrijven.

Overig Bouwnieuws

'Plan ligt klaar voor nieuwe stad op Tata Steel terrein' 24-04-2025
Halvering stikstofuitstoot uiterlijk in 2035 24-04-2025
'Komende jaren duizenden woningen minder door coalitiedeal' 24-04-2025
Nieuwe boringen naar aardgas op de agenda 24-04-2025
Makelaars bezorgd om krimpende huurmarkt 24-04-2025
Rijk legt miljard euro bij voor dijkversterkingen 24-04-2025
Huizentekort loopt op door huurbevriezing 22-04-2025
Dag van de Bouw verschoven om NAVO-top 22-04-2025
Kabinet stelt zich garant voor miljardenleningen TenneT 22-04-2025
Bouwprojecten voor stroomnet in gevaar 22-04-2025
 

Onze partners

  • Xella Nederland SILKA
  • Calduran Kalkzandsteen
  • BIA Beton
  • Archidat Bouwformatie
  • Dutch Engineering
  • VELUX Commercial
  • Ravago Building Solutions Netherlands
Sluit deze advertentie